Vrácení a reklamace

Vaše spokojenost je naším cílem. Zde se dočtete, jak u nás probíhá reklamace, výměna nebo vrácení zboží.

Zboží nám můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky.

Po přijetí zboží vám obratem zašleme peníze zpět na váš bankovní účet.

Zboží nesmí být poškozeno, nijak používáno (včetně zkoušení) a nesmí být vyprané.

Postup:

  1. Vytiskněte a vyplňte vratkový formulář
  2. Zabalte produkty, které chcete vrátit do krabice a připojte k nim vyplněný formulář
  3. Balík odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte číslo 99993448
PDF Formulář

Na zboží máte ze zákona reklamační lhůtu 24 měsíců.

Nároky na reklamaci se nevztahují na běžná opotřebení, která jsou s povahou výrobků spojená.

V případě uznané reklamace vám zboží obratem vyměníme za nové nebo vrátíme peníze.

Vrátíme vám cenu za kompletní objednávku vč. poštovného.

Postup:

  1. Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář
  2. Zabalte produkty, které chcete vrátit do krabice a připojte k nim vyplněný formulář
  3. Balík odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte číslo 99993448
PDF Formulář

Pokud vám nesedí objednaná velikost, můžete nám produkt zaslat zpět a objednat si nový ve správné velikosti.

Fakticky neproběhne výměna, ale vrátíme vám peníze za původní objednávku a vy si tak můžete zboží objednat znovu.

Pokud budete měnit celou objednávku, vrátíme vám peníze za poštovné.

Pokud měníte jen část, pak vám vrátíme peníze pouze za vrácené produkty.

Částky vzájemně nezapočítáváme, vrátíme vám plnou cenu a vy si klasicky objednáte zboží znovu, vč. výběru dopravce a metody platby.

Tímto způsobem urychlíme proces "výměny" a nemůže se stát, že by se nové produkty v době mezi odesláním zpět a přijetím vyprodaly.

Ať už budete chtít zboží reklamovat nebo vrátit, vždy balík odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte číslo 99993448.

Pro lepší kontrolu, prosíme, přiložte k formuláři také fakturu se zakroužkovanými produkty, které vracíte.

Pokud se jedná o reklamaci, vyřídíme ji do druhého dne od přijetí balíčku - reklamované zboží tak bude do 3 pracovních dnů od přijetí znovu u vás.

Pokud reklamované zboží již nebudou dostupné, ozveme se vám s výběrem alternativy.

Vrácení peněz probíhá do 14 pracovních dní od přijetí zboží zpět.